Reklamačné podmienky
V jednotlivých bodoch nájdete všetky potrebné informácie, podrobné postupy krok za krokom, ako postupovať, pokiaľ by ste chceli tovar vrátiť, vymeniť za iný, vymeniť za väčší / menší variant alebo pokiaľ ste obdržali zásielku, ktorá prišla poškodená.
Obsah
- Poškodená zásielka / Poškodený tovar
- Prišiel mi iný tovar
- Reklamácia tovaru (iný dôvod)
- Odstúpenie od zmluvy
- Výmena tovaru
- Adresa pre vrátenie / výmenu tovaru
- Cenník zvozu
1. Poškodená zásielka / Poškodený tovar
Pokiaľ sa stane, že Vám kuriér doručil objednávku a po jej rozbalení ste zistili, že obsah balíka bol poškodený, nezúfajte. Tu nájdete nasledovný postup, čo treba spraviť. Ak sa náhodou zistí, že Vám prišiel poškodený tovar, následne začneme reklamačné konanie a na naše náklady Vám nový tovar / nové časti tovaru odošleme.
Postup pri poškodenom tovare:
- Najprv je potrebné skontrolovať, či je naozaj poškodený výrobok. Väčšina výrobkov je balená v ochrannej fólii. Výrobok je potrebné najprv z tejto šablóny vybrať. Ak je napriek tomu výrobok poškodený, v ďalších bodoch sa dozviete podrobný postup, ako pokračovať.
- Pokiaľ nastane situácia, že tovar bol poškodený, s veľkou pravdepodobnosťou bude poškodený aj kartón, v ktorom je Vaša objednávka zabalená.
- Pôvodný kartón, obalový materiál od výrobku zatiaľ nevyhadzujte.
- Na to, aby sme začali s reklamačným konaním, budeme od Vás potrebovať zaslať e-mail so všetkými potrebnými informáciami, ktoré sú popísané v nasledujúcich bodoch:
- Do e-mailu Vás poprosíme priložiť nasledovné fotografie: fotku detailu poškodeného tovaru, fotku celého tovaru, fotografiu vonkajšej strany kartónu z oboch strán a fotografiu štítku prepravcu nalepenú na kartóne / krabici (ak napríklad je Vaša objednávka rozdelená do viacerých balíkov, aby sme vedeli identifikovať, ktorý z tých balíkov to bol). Tieto fotografie sú pre nás dôležité, aby sme začali reklamačné konanie s prepravnou spoločnosťou.
- Do e-mailu nám spomeňte číslo objednávky a všetky informácie, ktoré budete pokladať za dôležité, a ktoré nám môžu pomôcť k začatiu reklamačného konania s prepravcom.
- E-mail je potrebné odoslať na e-mailovú adresu hello@colari.sk .
- Ak zistíme, že je tovar poškodený, na naše náklady odosielame nový tovar k Vám na adresu. Reklamačné konanie s prepravcom vybavíme za Vás, aby sme Vám ušetrili čas 🙂
2. Prišiel mi iný tovar, ako som si objednal
Rozbalili ste objednávku a obdržali ste niečo iné, než ste si objednali?
- V prvom rade odporúčame výrobok poriadne odbaliť a vybrať z ochrannej fólie. Výrobky sú balené často v bublinkovej fólii, cez ktorú je horšie vidieť výrobok v nej zabalený, preto je ju potrebné najprv odstrániť.
- Následne skontrolujte objednávku, či rozmer, dekor, modelové číslo a ďalšie parametre výrobku sedia.
Ak ste napriek tomu dostali nesprávny tovar príp. nesprávny počet výrobkov, kontaktujte našu zákaznícku podporu emailom alebo telefonicky. Pripravte si číslo objednávky a prípadne aj fotografie výrobku. Pomôžete nám tak rýchlejšie identifikovať Vašu objednávku a vyriešiť Vašu požiadavku.
3. Reklamácia tovaru (iný dôvod)
V prípade, že ste obdržali objednávku, ktorá prišla nepoškodená, ale zistili ste, že v nej niečo chýba (príslušenstvo alebo tovar), poprosíme napísať nám email s problémom na hello@colari.sk . Pred tým, než nám napíšte email, poprosíme Vás prehľadať kompletne obalový materiál a bublinkovú fóliu, či sa tam chýbajúca vec nenachádza. Pokiaľ si nie ste istý, aké príslušenstvo má obsahovať daný produkt, na produktovej stránke akéhokoľvek produktu u nás na e-shope je napísaný aj obsah príslušenstva v závislosti na druhu a veľkosti výrobku. V prípade uznania reklamácie zasielame na naše náklady nový kus zdarma vrátane plne hradenej prepravy.
4. Odstúpenie od zmluvy
Niekedy nastane situácia, kedy zákazník zistí, že daný výrobok nakoniec nepotrebuje, nesedí mu veľkostne a pod. Zákazník má právo v tomto prípade žiadať buď o výmenu tovaru (viac informácií v bode č. 4) alebo odstúpiť od zmluvy. Ponúkame pre vás jednoduchý a podrobný návod, ako postupovať, pokiaľ ste sa rozhodli odstúpiť od zmluvy. Odstúpiť od zmluvy je možné do 14 dní od prevzatia tovaru.
Postup:
- Pri odstúpení od zmluvy je potrebné objednávku vrátiť so všetkými súčasťami.
- Nie je možné odstúpiť od zmluvy, pokiaľ sa jedná o výrobok na mieru. Pod výrobkom na mieru sa rozumie taký výrobok, ktorý by ďalej nemohol byť predajný, nakoľko nesie prvky, ktoré ho robia jedinečným (napríklad vlastný text) alebo nastali pri výrobku také modifikácie, ktoré ho odlišujú od štandardného produktu v ponuke (napríklad neštandardný dekor vybratý z našej ponuky dekorov, ktorý nie je pri výrobku ponúknutý).
- Je potrebné nám v elektronickej podobe alebo papierovej forme odoslať vyplnený formulár „Odstúpenie od zmluvy“, ktorý si môžete stiahnuť TU. Tento formulár ste taktiež obdržali v emaili, keď ste nám odoslali objednávku. Je potrebné vyplniť všetky polia označené hviezdičkou *, inak je dokument neplatný.
- Následne je potrebné výrobok zaslať k nám. Náklady spojené s dopravou za účelom odstúpenia od zmluvy nesie zákazník. Ponúkame 2 možnosti prepravy:
- Buď zákazník odošle tovar na vlastné náklady ľubovoľným prepravcom k nám. V prípade, že zákazník chce odoslať na vlastné náklady tovar k nám, je potrebné ho odoslať priamo na našu adresu (Viac informácií o adrese v bode č. 6).
- alebo zabezpečíme zvoz tovaru my. V prípade nášho zvozu budú prepravné náklady zákazníkovi odpočítané od sumy, ktorá sa bude zákazníkovi vracať. Pokiaľ sa zákazník rozhodne využiť náš zvoz, kuriér si vyzdvihne tovar priamo u Vás. V tomto prípade je nás potrebné vopred informovať, aby sme zvoz zabezpečili.
Poznámka: Tovar odoslaný na dobierku, odoslaný na inú adresu alebo na adresu pošty prebratý nebude.
Pokiaľ sa po prijatí tovaru a jeho prekontrolovaní nevyskytnú žiadne komplikácie, do 14 dní od prijatia tovaru vrátime peniaze na bankový účet, ktorý bol zápisaný v dokumente o odstúpení od zmluvy.
5. Výmena tovaru
Ak vám nesadol rozmer alebo dekor výrobku prípadne máte iný dôvod na výmenu, nezúfajte. Ponúkame možnosť výmenu tovaru do 30 dní od prevzatia objednávky. Prepravné náklady na zaslanie nového tovaru hradíme my! V prípade výmeny tovaru je nám najprv potrebné napísať požiadavku na hello@colari.sk, kde doriešime všetky detaily ohľadne výmeny tovaru.
Aký tovar je / nie je možné vymeniť?
- Ak sa jedná o tovar s vlastným textom na mieru, takýto tovar nie je možné vymeniť ani vrátiť.
- Ak bol tovar nalepený na stene, nie je možné pristúpiť k výmene, nakoľko takýto tovar už nie je opätovne predajný.
- Tovar, ktorý je v neporušenom stave, nepoužitý a nemá prvky produktu na mieru, je možné bez problémov vrátiť.
Postup pri výmene tovaru:
- V prípade výmeny tovaru je nám najprv potrebné napísať požiadavku na hello@colari.sk .
- Následne je nám potrebné tovar, ktorý je predmetom výmeny, vrátiť v nepoškodenom stave.
- Náklady spojené s vrátením tovaru znáša zákazník.
- Tovar je nám potrebné vrátiť do sídla spoločnosti (viac informácií v bode č. 6) a to dvoma spôsobmi:
- Viete využiť službu „Zvoz“ a my vyzdvihnene tovar priamo u Vás (viac informácií v bode č. 7).
- Pošlete nám tovar do sídla spoločnosti na vlastné náklady. (Tovar zaslaný na dobierku nebude prebratý)
- Po obdržaní tovaru bude prekontrolovaný, či nie je poškodený a je v poriadku.
- Následne s Vami dorieši detaily ohľadne výmeny tovaru naša zákaznícka podpora 🙂