Váš košík

Otázky k nákupu

Potrebujete poradiť? Tu nájdete najčastejšie otázky k nákupu.

Objednávky, doprava a platba

Všetky objednávky zadávame do výroby najneskôr ďalší pracovný deň od objednania. Štandardná doba dodania je 3-5 pracovných dní od prijatia objednávky. Ak potrebujete objednávku na určitý dátum, informujte nás o tom prosím v poznámke objednávky a my spravíme všetko pre to aby k Vám prišla včas. Najrýchlejší a zároveň cenovo najvýhodnejší spôsob dopravy je doprava na výdajné miesto spoločnosti Packeta.

Všetky objedávky odosielame cez spoločnosť Packeta (doručenie na výdajné miesto aj doručenie na adresu). O tom kde sa Vaša zásielka aktuálne nachádza Vás bude informovať priamo spoločnosť Packeta formou e-mailu alebo SMS.

Áno. Aktuálne doručujeme naše produkty aj do Českej republiky. Pre nákup do Českej republiky prosím navštívte náš český internetový obchod www.colari.cz

Ak máte záujem o doručenie do inej krajiny, kontaktujte nás prosím e-mailom.

Áno. Údaje Vašej platobnej karty neukladáme. Sú využité iba pre vykonanie platby a následne zabudnuté. Vaše ostatné osobné údaje sú využívané výhradne za účelom dokončenia Vašej objednávky. Ak ste si túto možnosť zvolili, sú využité na doručovanie informácií a zliav na našom e-shope.

Bohužiaľ nie. Ceny a možnosti doručenia Slovenskou poštou sú pre nás aj pre Vás nevýhodné. Preto na doručovanie objednávok využívame služby spoločnosti Packeta. Máte na výber medzi doručením na výdajné miesto (najrýchlejšia a najlacnejšia možnosť dopravy), Z-BOX alebo doručenie kuriérom priamo na Vašu adresu.

Na balení našich produktov si dávame naozaj záležať. Všetky zápichy na tortu sú upevnené na fixačnú dosku aby sme minimalizovali riziko ich zlomenia počas prepravy. Na zápichoch je taktiež ochranná fólia aby sme predišli ich poškriabaniu počas manipulácie.

Niektoré naše produkty odosielame taktiež v darčekovom balení, túto možnosť si viete pri daných produktoch vybrať.

Poškodený tovar, reklamácie a výmena tovaru

Takáto chyba sa môže občas stať, avšak spravíme všetko pre to aby sme ju vždy čo najrýchlejšie napravili. Ak takáto situácia nastane, napíšte nám prosím na náš e-mail, prípadne live chat a obratom Vám zašleme správny produkt.

Odošlite nám prosím fotografie poškodeného produktu e-mailom na hello@colari.sk a vzniknutú situáciu obratom vyriešime.

Napíšte nám prosím čo najskôr novú/správnu adresu doručenia. Ak Vaša objednávka ešte nebola odovzdaná prepravnej spoločnosti tak ju odošleme priamo na novú adresu.

Ak sme Vašu objednávku ešte nevyrobili tak áno, po vyrobení produktov to už nie je možné. Preto nám prosím prípadné zmeny v objednávke hláste čo najskôr.

Doprava ZDARMA

Na výdajné miesto pri objednávkach nad 70€

Obrovský výber

Viac ako 700 druhov formičiek či 400 druhov zápichov

Zákaznícky servis

Rýchla a dostupná komunikácia cez náš Live chat či e-mail